Artykuły tematyczne

Jak możesz wykorzystać artykuły tematyczne?

Artykuły tematyczne pomagają prowadzić skuteczną kampanię content marketingu. Wysokiej jakości artykuły kreują wizerunek Twojej firmy jako profesjonalisty w danej dziedzinie. Dostarczając czytelnikowi cennych informacji, zachęcasz go do przejścia na stronę firmową i zapoznania się z pełną ofertą. Dzięki temu zyskujesz większą szansę na sprzedaż produktu lub usługi.
Artykuły tematyczne są jednym z kluczowych elementów strategii inbound marketingu. Wizerunek profesjonalisty w danej dziedzinie powoduje, że klienci dużo chętniej korzystają z oferty Twojej firmy.
Artykuły tematyczne to długoterminowa inwestycja w promocję marki i wzmocnienie jej pozycji na rynku.

Zlecając mi przygotowanie artykułu tematycznego dla Twojej firmy, możesz wybrać jeden z trzech rodzajów publikacji.

=

Artykuł poradnikowy

Stanowi porcję praktycznej wiedzy podanej w przystępny sposób. Pozwala czytelnikom zapoznać się z konkretnym zagadnieniem i odpowiada na najczęściej zadawane pytania. Skutecznie zachęca do śledzenia kolejnych publikacji.

=

Artykuł ekspercki

Udowadnia, że jesteś specjalistą w danej dziedzinie. Omawia wybrane zagadnienie w sposób wyczerpujący, a jednocześnie przystępny i zrozumiały dla czytelnika. Jest źródłem specjalistycznej wiedzy w danym temacie.

=

Artykuł sponsorowany

Promuje markę, oferowany produkt czy usługę. Opisując dany problem, przedstawia Twój produkt jako jego rozwiązanie. Podkreśla największe zalety i przewagę Twojej oferty nad konkurencyjnymi.

Chcesz sprawdzić przykładowe tematy artykułu poradnikowego, eksperckiego i sponsorowanego dla Twojej firmy?
Napisz na kontakt@pawelgibek.pl. Bezpłatnie otrzymasz ode mnie kilka propozycji tematów.

Czym charakteryzują się moje artykuły tematyczne?

Angażujący tytuł

Temat artykułu przygotowuję na podstawie popularności danego zagadnienia i częstotliwości wyszukiwania określonej frazy w Google. Dzięki temu więcej osób będzie zainteresowanych jego zawartością i zapozna się z treścią artykułu.

Wartościowa treść

Treść artykułu to połączenie mojej wiedzy i doświadczenia w danej tematyce oraz umiejętności wyszukiwania informacji.
Wyczerpujące opracowanie tematu zachęci czytelnika do śledzenia kolejnych publikacji i skorzystania oferty Twojej firmy.

w

Branżowe słownictwo

W zależności od profilu działalności Twojej firmy zastosuję w artykule tematycznym branżowe słownictwo i specjalistyczne zwroty. Umiejętny dobór branżowych słów podniesie wartość artykułu przy zachowaniu jego czytelności.

Przyjazna struktura

Oprócz merytorycznej treści artykuł będzie miał także odpowiednią strukturę. Zastosowanie śródtytułów, akapitów czy list punktowanych ułatwia skanowanie tekstu. Wyróżnienia w treści pozwalają uwypuklić kluczowe informacje.

Z

Poprawność językowa

Błędy potrafią przysłonić merytoryczną wartość artykułu tematycznego. Dlatego zwracam szczególną uwagę na poprawność gramatyczną, ortograficzną, leksykalną i stylistyczną tworzonych artykułów.

Optymalizacja SEO

Artykuł tematyczny jest zoptymalizowany pod kątem SEO. Odpowiednia budowa tytułu, nagłówków oraz nasycenie słowami kluczowymi wyraźnie poprawia widoczność publikacji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Ile kosztują artykuły tematyczne?

Koszt przygotowania artykułu w zależności od jego rodzaju:

  • Artykuł poradnikowy – 30 zł netto/1000 zzs
  • Artykuł ekspercki – 40 zł netto/1000 zzs
  • Artykuł sponsorowany – 40 zł netto/1000 zzs

Standardowa objętość artykułów tematycznych kształtuje się w granicach 5000-6000 zzs. Długość tekstu jest uzależniona od rodzaju poruszanego w nim zagadnienia.

Chcesz przeczytać przykładowe artykuły tematyczne?

i

Motoryzacja

i

Motoryzacja

Jak zamówić artykuły tematyczne?

Jeśli chcesz zamówić teksty dla swojej strony, skontaktuj się ze mną pisząc na kontakt[małpa]pawelgibek.pl.
Możesz także skorzystać z poniższego formularza lub okienka CZAT w prawym dolnym rogu ekranu.