Artykuły tematyczne
Jak możesz wykorzystać artykuły tematyczne?
Artykuły tematyczne pomagają prowadzić skuteczną kampanię content marketingu. Wysokiej jakości artykuły kreują wizerunek Twojej firmy jako profesjonalisty w danej dziedzinie. Dostarczając czytelnikowi cennych informacji, zachęcasz go do przejścia na stronę firmową i zapoznania się z pełną ofertą. Dzięki temu zyskujesz większą szansę na sprzedaż produktu lub usługi.
Artykuły tematyczne są jednym z kluczowych elementów strategii inbound marketingu. Wizerunek profesjonalisty w danej dziedzinie powoduje, że klienci dużo chętniej korzystają z oferty Twojej firmy.
Artykuły tematyczne to długoterminowa inwestycja w promocję marki i wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Zlecając mi przygotowanie artykułu tematycznego dla Twojej firmy, możesz wybrać jeden z trzech rodzajów publikacji.
Artykuł poradnikowy
Artykuł ekspercki
Artykuł sponsorowany
Chcesz sprawdzić przykładowe tematy artykułu poradnikowego, eksperckiego i sponsorowanego dla Twojej firmy?
Napisz na kontakt@pawelgibek.pl. Bezpłatnie otrzymasz ode mnie kilka propozycji tematów.
Czym charakteryzują się moje artykuły tematyczne?
Angażujący tytuł
Temat artykułu przygotowuję na podstawie popularności danego zagadnienia i częstotliwości wyszukiwania określonej frazy w Google. Dzięki temu więcej osób będzie zainteresowanych jego zawartością i zapozna się z treścią artykułu.
Wartościowa treść
Treść artykułu to połączenie mojej wiedzy i doświadczenia w danej tematyce oraz umiejętności wyszukiwania informacji.
Wyczerpujące opracowanie tematu zachęci czytelnika do śledzenia kolejnych publikacji i skorzystania oferty Twojej firmy.
Branżowe słownictwo
Przyjazna struktura
Oprócz merytorycznej treści artykuł będzie miał także odpowiednią strukturę. Zastosowanie śródtytułów, akapitów czy list punktowanych ułatwia skanowanie tekstu. Wyróżnienia w treści pozwalają uwypuklić kluczowe informacje.
Poprawność językowa
Błędy potrafią przysłonić merytoryczną wartość artykułu tematycznego. Dlatego zwracam szczególną uwagę na poprawność gramatyczną, ortograficzną, leksykalną i stylistyczną tworzonych artykułów.
Optymalizacja SEO
Artykuł tematyczny jest zoptymalizowany pod kątem SEO. Odpowiednia budowa tytułu, nagłówków oraz nasycenie słowami kluczowymi wyraźnie poprawia widoczność publikacji w organicznych wynikach wyszukiwania.
Ile kosztują artykuły tematyczne?
Koszt przygotowania artykułu w zależności od jego rodzaju:
- Artykuł poradnikowy – 30 zł netto/1000 zzs
- Artykuł ekspercki – 40 zł netto/1000 zzs
- Artykuł sponsorowany – 40 zł netto/1000 zzs
Standardowa objętość artykułów tematycznych kształtuje się w granicach 5000-6000 zzs. Długość tekstu jest uzależniona od rodzaju poruszanego w nim zagadnienia.
Chcesz przeczytać przykładowe artykuły tematyczne?
Motoryzacja
Motoryzacja
Jak zamówić artykuły tematyczne?
Jeśli chcesz zamówić teksty dla swojej strony, skontaktuj się ze mną pisząc na kontakt[małpa]pawelgibek.pl.
Możesz także skorzystać z poniższego formularza lub okienka CZAT w prawym dolnym rogu ekranu.